Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

ZAMÓWIENIE :

Jak mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie należy wejść na stronę sklepu, włożyć wybrany produkt do wirtualnego koszyka, potwierdzić adres dostawy i metodę płatności, a następnie złożyć zamówienie.

Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu?

Po złożeniu zamówienia nie można już wymienić produktu, jego koloru czy rozmiaru. Nie można również zmienić adresu dostawy, można jednak dokonać małych zmian, takich jak np. dodać numer mieszkania, poprawić literówkę w nazwie ulicy. ( TO OSTATNIE TRZEBA PRZETESTOWAĆ !!! )

DOSTAWA:

Ile kosztuje wysyłka?

???

Ile trwa dostawa?

Od 3 do 5 dni roboczych.

Czy mogę zamówić zakup do Paczkomatu?

Nie, na razie możliwe są tylko przesyłki domowe.

Czy mogę wybrać dzień dostawy?

Nie, ale otrzymasz powiadomienie sms-em o przesyłce dzień przed dostawą.

ZWROT :

Jak mogę zwrócić towar?

W tym celu należy wypełnić Formularz odstąpienia od umowy , który stanowi załącznik nr 1 Regulaminu sklepu internetowego No Way System, a następnie dołączyć go do towaru stanowiącego przedmiotu zwrotu i wysłać na adres : Chełmońskiego 34/1 42-202 Częstochowa

Ile mam czasu żeby zwrócić produkt?

Masz 14 dni na zwrot produktu, produkt nie może być używany.

Kiedy dostanę zwrot pieniędzy?

Art Press ma 14 dni na zwrot pieniędzy, zwykle jednak następuje to niezwłocznie zaraz po odebraniu towaru stanowiącego przedmiot zwrotu.

Jak dokonany będzie zwrot pieniędzy?

Forma zwrotu pieniędzy zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

Czy mogę wymienić produkt na inny?

W Art Press wymiana towaru polega na zwrocie wybranego artykułu i złożeniu kolejnego zamówienia. Po sprawdzeniu zwrotu otrzymasz zwrot pieniędzy za produkt i wtedy możesz złożyć kolejne zamówienie.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl